دانیال کیا در یک نگاه

 

 

glance

 

شرکت دانیال کیا در سال 1376 به عنوان یک شرکت خصوصی تاسیس گردید و با هدف اجرای پروژه ها در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های طراحی ،‌نصب، راه اندازی و نگهداری در سطوح ملی و بین المللی فعالیت خود را آغاز نمود و همچنین با توانایی تامین تمامی تجهیزات و محصولات مورد نیاز پروژه های مخابراتی به فعالیت خود ادامه داد .

شرکت دانیال کیا با استمرار روند رشد پرشتاب، اقدام به تاسیس شرکت های تابعه نموده است که از این طریق بتواند نیازهای بازار و مشتریان خود را نه فقط در حوزه ارتباطات بلکه در سایر حوزه های صنعتی با رویکرد ارائه راهکارهای جامع ، تامین نماید.

اعضای گروه دانیال کیا شامل : شرکت دانیال کیا ، دانیال کیا سازه‌ ، دانیال کیا تجارت و دانیال کیا کالا می باشند .

شرکت دانیال کیا در راستای اهتمام به سیستم مدیریت کیفیت موفق به کسب گواهینامه ISO 9001-2008 گردیده و همچنین با توجه به رویکرد جامع در اجرای پروژه ها ، توانسته است  گواهینامه EPCM به معنی طراحی ،تامین تجهیزات ، نصب و راه اندازی و نگهداری پروژه های حوزه ICT  در کشور را کسب کند .

 

 

"مؤسس ،‌سکان دار و مدیر عامل شرکت دانیال کیا ، جناب آقای دکتر رئوف وائلی زاده می باشند که در حال حاضر 99.99 درصد از سهام این شرکت در تملک ایشان قرار دارد."

 

 

دانیال کیا

خوشنام    است    به    عنوان

 

 

  • پیمانکار پیشتاز EPC ( طراحی ، تامین ، نصب و راه اندازی ) ، ارائه دهنده راهکارهای جامع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات .
  • در اختیار داشتن تیمی از کارکنان متخصص که به صورت حرفه ای آموزش دیده با اخذ مدرک مورد تایید قرار گرفته اند و دارای طیف وسیعی از دانش و تخصص در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشند .
  • پشتبانی و کمک رسانی فنی در طول چرخه حیات پروژه و یا محصول ارائه شده،بنا به درخواست مشتری .
  • تامین کننده محصولات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات  توسط برندهای معتبر و معروف دنیا.
  • آموزش کارکنان تحت اختیار کارفرما از طریق تامین کنندگان بومی و بین المللی.
  • متعهد به ارائه با کیفیت خدمات پس از فروش و نگهداری .
  • توسعه مستمر توانایی ها و تجهیزات.

 

 

چرا دانیال کیا ؟

 

 

از آغاز تاسیس تا کنون ، دانیال کیا همواره ضمن توسعه و اجرای گستره وسیعی از عملیات و خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پشتیبان و همراه این حوزه صنعتی در سطح کشور بوده است.

د انیال کیا همچنین به سابقه ایمنی خود می بالد، چرا که با تلاش و جلوگیری از وقوع مصدومیت نیرو ها و تطابق با اصل تفکر پیش از اقدام به منظور کمینه سازی سوانح و با به کارگیری تکنیک های ایمنی در روند مدیریت HSE توسط متخصصان خود در طی مدیریت پروژه های مختلف موفق به کاهش نرخ سوانح شده است.

دانیال کیا سیاست های مدیریتی خود را بر مبنای اجرای موفقیت آمیز پروژه ها از طریق موارد ذیل تنظیم نموده است :

  • به خدمت گرفتن مدیران مجرب و متخصص جهت مدیریت پروژه ها و همچنین بر گزاری دوره های مورد نیاز به جهت ارتقاء عملکرد آنها.
  • مطالعه اولین به منظور تشخیص احتمال مخاطرات .
  • چیدمان سازمانی تاثیر گذار
  • پیش تامین مالی پروژه ها به منظور جلوگیری از تاخیرات احتمالی ناشی از عدم تامین مالی  توسط کارفرمایان .